上一頁下一頁
發新話題
打印

[#358-V:繼續被調教—插到咇尿]調教乖乖女Sp

 
收藏  |  訂閱
368  171.0k

正面去諗,V小姐睇到都好,知我地點諗,好唔好嘅地方都可以改進
引用:
原帖由 Lok0923 於 2020-12-2 00:07 發表
係度講,V咪睇到,無哂驚喜囉😂

引用:
原帖由 Lok0923 於 2020-12-2 00:07 發表
係度講,V咪睇到,無哂驚喜囉😂
靜靜雞講 再😏

引用:
原帖由 丁春秋 於 2020-12-1 23:40 發表
哈,Dragon兄咁多年都見慣靚女好身材啦
靚女好身材唔出奇,但最緊係佢地自拍,又或自己錄底DIY既好聲音,send完再問你估下頭先高潮時我係諗緊同邊個?

嘩~滿足感度爆燈。所以師兄幸福啊~

引用:
原帖由 dragonbone 於 2020-12-2 21:01 發表

靚女好身材唔出奇,但最緊係佢地自拍,又或自己錄底DIY既好聲音,send完再問你估下頭先高潮時我係諗緊同邊個?

嘩~滿足感度爆燈。所以師兄幸福啊~ ...
Dragon兄收服到女女自願咁玩
都好激wo😏😏
聽落似cherry既作風,但對白似啤酒妹口吻

引用:
原帖由 丁春秋 於 2020-12-3 23:34 發表
Dragon兄收服到女女自願咁玩
都好激wo😏😏
聽落似cherry既作風,但對白似啤酒妹口吻
大家玩法唔同遮。其實我好少床上既要求,但當然唔等如我唔玩啦,即師兄如果都係工作至上會有共嗚。
男人做野,如果女生係身邊,佢地會好鐘意係我地忙緊時玩呢樣果樣,例如我地有電話傾,佢地被動開都好,會好衰衰地忽然玩除褲,唔係佢果條,而係我地果條,再玩吹奏,為既係想睇下我地死忍難忍個樣之餘,都想睇下收左線後既我地,會點樣懲罰番佢。咁當然,呢樣係情趣黎,係要互動先好玩。

至於我講既send DIY片,Cherry有,其他女生都有,呢樣其實我好buy。
而啤酒妹妹,其實係技術同鬼主意最多既一個,而且當時既我黎講,當然唔夠佢玩。

引用:
原帖由 丁春秋 於 2020-11-6 16:33 發表
目錄:
#1         開端+約戰 /#15-17            初次激戰兼收服乖乖女 /#76           試影(上) /#122       V小姐憶述篇(初次見面)      /
  #131-133             試影(下) (附V小姐T BACK相一張) /#215   ...
好羨慕

主奴篇

主奴篇

  同V出過黎幾次,影過淫相,又拍過SEX片,日常ORDER佢自拍定質問佢,都非常順攤,我知道係時候要落下一個階段既調教……

  日常DIRTY TALK既時候,我同V都不時會提及到大家SEX既反應同感受等,好多時佢都想將自己既失態或者好淫既表現推卸比我,指稱因為我不斷搞佢/我插得太長時間/太大力等等……先令佢係床上咁樣;V既呢種自我防衛既否認,係我之前幾篇都講過,我係唔容許,我係會一張相,一段說話,一樣接一樣咁逼佢承認返自己係淫娃,有時會加少少懲罰威脅佢,要佢誠實承認,有時只係少少說話,佢已經係另一個地方濕左,自動自覺講「我係」、「我係淫娃」、「我要教練肉棒插住」呢一D唔比得身邊人聽既說話。

  就係有一日,佢如常係我羞辱性既說造下自認左自己係「淫娃」之後,我再進左一步講:「你咁淫,唔好做學生喇,做性奴啦!」

V:唔得嫁……
我:點解唔得!你都自認自己淫啦,成日呃屋企出去做野,其實係跟第個男人上房,比人插,仲要插住係入面不斷高潮
V:唔得……會返唔到轉頭嫁……
我:你而家比教練插到咁,次次無2、30次高潮都完唔到事,胃口都大晒啦,仲有得返轉頭咩?!
V:但係……(暗嘴馬騮EMOJI)
我:但咩係!你根本就同性奴無分別,入到房就望住肉棒流口水,叫你跪就跪,含就含
V:但我驚……未試過……
我:使咩驚姐,你信唔信教練丫?教練邊次唔睇住你,點玩都好,會睇住你感受嫁嘛(呢樣好重要,好多時現場表現要投入盡興,但背後要諗過其實大家受唔受到一種新程度刺激,當然我評估條線唔會同V講,如果唔係佢就無左果種未知既刺激)
V:信……
我:咁得啦,下次我地試下囉……試下……一日體驗,你做一日性奴……好唔好?
V:好……

  就係咁,又經過左一兩日既培育,V慢慢係電話到叫主人,但都只限於打字字面叫「主人」,要佢錄音始終都係太怕醜。我都唔急,反正當日大把時間玩,我地約左果個星期既WEEKEND出黎,因為上一次佢過左夜,屋企人唔會比佢不停每星期都出面過夜,所以我地都講到明中午玩到夜晚,要放佢返屋企。

  由於當日我要返公司處理少少文件上既野,做一個朝早野,所以約左V中午見面。朝早返工時,V好少有咁,主動影左張相比我,講得少有,當然唔係正常相啦,係一張對住佢PAT PAT既自拍照,個角度係後入視角(我估佢應穿左隻手去後面,影返上黎),影住佢個渾圓既大屁服被一塊黑色LACE邊白色絲質身既T BACKE包住既畫面。當下我係公司收到呢張相,忍唔住比佢激起一股血氣,開始問佢做咩事影咁影法,係唔係已經準備好想比主人插,V扮無野話無咩原因,係咁岩換好左想比我睇下預告先……

  我記得V講過,佢係好中意男人著恤衫,我曾經係電話到比佢睇過我著唔同色恤衫既相,我暗地有觀察佢每次既反應(雖然只係文字,但言語來往都會有差異),心入面判斷出佢中意邊隻色,當然佢口講每隻色都會讚我著得好睇,但我知道佢最中意果兩隻係純白同深灰。星期六當日,我換左件深灰色既衫恤,REGULARFIT,無特別貼身,略顯胸型,行動方便D(佢講過,我著深灰色,好有禁慾FEEL,好正,身型若隱若現,我唔太理解佢想表達咩意思,但我知會勾動到佢性慾)下身黑色西褲,皮帶。當日天氣都係偏熱,所以我恤衫捲起左袖,露出尚算粗壯既一雙前臂(呢個亦都係我日常著恤衫既習慣,單著一件恤衫既話,我唔會放晒衫袖黎著,覺得薯薯地,唔太岩我風格)。

  我地約左係一條隧道入面等,分支較多,我轉左兩個彎,終於離遠見到V企左係塊好大既廣告燈箱前面,一件牛仔外套,黑色上衣,一個斜揹袋為佢雙C乳分界,下身係黑色布短裙,黑絲搭波鞋──當下我忍唔住吸左一口氣,好誘惑,係我中意既長腿同黑絲,仲要諗到黑絲入面係果條LACE邊既絲質T BACK……(後來V講返,果條T BACK其實係粉紅色,只係燈色影響同埋本身偏淺色,所以睇落似白色,但對於我黎講:唔重要……)

  我不急不慢咁走向V,本身望緊另一邊出入口既V,留意到有人停左係佢身邊,另過頭黎望,見到我當下,V既雙眼好明顯圓一圓,大一大,閃住一種興奮既光,口入面少少支吾:「點解既……點解……」

  我拉住V既手,搭上我臂彎,笑左同佢講:「知你中意,呢個係獎勵。」V戴住口罩,但睇佢眼神,我都知道佢應該笑左笑。V哄埋黎我耳邊,用一種氣聲講:「濕,晒,喇。」聲音好輕,聽落反而唔似怕醜,而係有點調皮。我笑住講「係咩?」大家橋住手咁去左食LUNCH。

  由於唔太肚餓,所以我地選左間台式小店食D輕食,店內人數唔算多,但就咁睇都若有6、7桌客人,呢個人數非常好,因為我需要係上房前調教下V,嘿!

  大家ORDER左野食之後,面對面坐好,V仲係好興奮又帶少少含蓄咁上下打量我,好似一個細路女收到生日禮物咁有D不知所措,呢個時候我向V伸出左勾指,示意佢靠前黎聽我講野。V領會,上身傾前,我向前貼住佢耳仔問:「你今日係咩身分?」

  V聽到我既提問之後,即刻嗯左聲,語調係驚疑,又望一望店中既人客,問我:「係到講?」

我:係呀
V:好多人……
我:怕咩,得我地聽到……
V:好羞恥,講……唔……出……(有少少哭腔,好似被人欺負咁樣,可憐)
我:講!(加強左語氣,用左正經既口吻,半命令式)
V:我係……小……奴……(越講越細聲)
我:聽唔到,講多次,大聲D
V:嗯……我係……小奴……
我:咁我係邊個?
V:主……人……
我:嗯。(滿意咁點點頭,示意V向後靠返係座位到)

  V一坐返好,就用手掩面,發出D似哭非哭既「鳴哼哼」聲音,好可愛,越聽越想繼續蝦佢,我笑吟吟咁望住佢,問佢:「有咩感受?」V:「好,羞,恥……」(一粒字,一粒字咁講,好辛苦,好難為情咁)我係佢耳邊輕聲問:「咁,有無再濕左D?」V無出聲,嗯一嗯,點點頭,我笑住係佢耳邊鬧佢:「淫奴!你睇自己幾賤,係要羞恥感先興奮,又話驚,又出水,你自己話係唔係」V嗯左聲好長既,無應我,我都無再調戲佢,等到野食黎左,我地開始正常傾計同食野,食到差唔多,我又再次問V:「講多次,自己今日係咩身分?」

  V望一望周圍,店入面人數又多左,差唔多滿場,面上露出難為既神色,講:「我係……嗚哼哼哼……」我微笑住等佢講埋,V突然話:「上到去先講,可唔可以……」

我:唔可以WO
V:求下你……好多人……好難為情……
我:喇,你唔講,一陣上到去要罰嫁喇……
V:哼!我唔講~(好得戚咁靠返後)
我:嘿嘿,好呀,一陣你唔好後悔……
V:(有少少驚)一陣……會點罰?
我:無咩既,都係幫你打個電話……
V:唔得!唔可以!
我:或者開少少房門,係門邊插你……
V:唔得呀!
我:無辦法啦,小奴唔講,咁係要罰嫁喇……
V:但係……好多人而家……
我:記住呀你自己身分,你今日係一隻性奴,主人要你做咩,你都要做,知唔知!
V:知道……
我:咁而家講啦
V好艱難咁一個字一個字講:我……小……奴……
我:全句講,你係邊個既小奴!
V:我……係主……主人……既……小奴……(一講完,即刻左右擰頭,留意有無人聽到,我忍唔住笑佢驚青)

  收左貨之後,我帶V離開台式小店,直接去酒店。酒店係商場入面有一個入口,我同V係商場到慢慢行過去,行到離入口差唔多遠既時候,我要V重複一次係小店講過既說話,結果V又開始驚,唔敢講,於是橋住我手既V,同我一齊慢慢行近入口,我係耳邊講:「我地仲有10步左右到,入去前,我聽唔到,咁就罰……」最終,V都屈服左,照講左次。V真係好有趣,同一句說話講左三次,都仲係咁難為情,果然係「電話講咩都得,現場變鵪鶉」既小女孩。

  上到房,照例都係比V放低野之後,叫佢去返門邊,幫佢影相,扶門狗仔式POSE,露黑絲T BACK既POSE,拉高衫,扯低BRA,露乳房既POSE……一路影,一路忍唔住隔住黑絲去聞佢妹妹,我聞第一下,V就好大聲咁呻吟左一聲,好似我啜左佢一啖咁,我無理佢,繼續用鼻尖去頂黑絲,頂下頂下佢UNDER既位,特登聞到好大聲,V隨住我每一聲既深呼吸,都發出幾聲呻吟,事後先知佢係難為情,但同時比我聞到好興奮,果然係M底,性奴。

  聞左陣,摸住黑絲打佢PAT PAT,提返起餐廳同商場既表現,話佢係淫奴,係唔聽話既賤奴,主人命令聽完都唔即刻做。V一路係咁扭個PAT PAT,我拉低黑絲繼續打,佢一路扭,但肉縫中間就不斷滲出水光……又影又羞辱咁一輪之後,就叫V上床幫我含,同時間我都拉開V既UNDER,69式咁,大啖食佢妹妹,V今日條UNDER太吸引我,水既味道好淡,但質感好厚,有少少滑同油既質感,不停既LAM陰唇兩邊,又啜豆豆,啜到V含住棍呻吟,之後唔多講,換返做正常我坐係到,V幫我含,我打開佢雙腳,不斷指插佢,同時另一隻手用手機錄低佢含既畫面(唔錄到樣),最後口爆左佢,V一樣吞唔晒,要吐返6、7成出黎。

  一齊沖個涼,回完氣,又係廁所插左佢一陣,比佢抖氣換氣,抹完身上床又插過,第2同第3Q無咩特別,唔多描述。

  特別D既係第四Q,V本身係雙手扶床邊,腳企地板比我推,插插下,佢高潮黎,係咁叫停,但我當然唔比佢停,繼續插,插到佢上身趴晒落床,我都兜住佢小腹繼續衝撞,V埋首係床褥表面,不停搖頭同大叫,淫穴既水就不停流水咁流水黎,大家既大脾都反晒水光。又插左陣,見V真係字都講唔到,就放佢去廁所,當然我都跟埋去,企係到望住佢。

V:(有氣無力)主人望住……柯唔出……
我:咁唔好柯,起身繼續插……
V:(好急咁搖頭)唔好……唔好……

  我走前兩步,將肉棒對到V嘴邊:「你下面休息,咁上面就要勞動,含住主人支棍,先有得柯」V好聽話咁張口就含住,一路吞吐,一路坐係廁所到,含左幾分鐘,始終無水柯出黎,於是我扯返起V,推佢去洗手台到,比佢雙手扶住,又從後插入去,係鏡前望住V高潮到失神既淫樣,令我好興奮,捉實佢腰越插越快,越快越大力,龜頭不停撞擊佢子宮口同G點,V下面收縮無停過,高潮到頂唔住,嘴裡不斷叫:「唔得喇……唔得喇……要插壞喇……」「主人……主人放過我啦……丫……」V本身DOGGIE彎低既上身開始起返,同時PAT PAT向前收,想等我支棍插唔到咁深既位置,但我又點會比佢如願?直接攬住佢腹,下身跟住佢下身一齊向前郁,貼住佢PAT PAT,由後入變晒從下向上,斜斜地咁加速插,仍然係啪啪啪聲不停響,插到V呀呀呀咁震晒聲叫,成個人企直晒咁制,PAT PAT都仍係比我COOL住左,不停向上急插……最後插到V反白眼咁制,真係叫唔出聲,我先放開佢,比佢趴係洗手台前。我一停動作,V就喘氣喘到好大聲,我問佢點,佢都無應到,只可以搖頭點頭……

  比佢抖左十零秒氣,又抽左佢PAT PAT幾巴,拉返佢出床到,繼續插,我比V係床邊坐蓮,比佢回下氣,可惜V太偷懶,兩秒一下咁太慢,於是我成個人攤晒係床到,腰腹收緊,加速向上急插

V:唔好!唔好!唔好……呀……要黎喇

  V一高潮完,即刻用手按住我大脾,想阻住我郁,但我向上頂左兩下,示意佢自己郁,否則我就控制返,V唔敢再偷懶,繼續一下一下咁坐,可惜我係唔會真正比佢咁好過,比佢坐左十零下次後,又為V帶來左一輪密集既上插高潮……直到V坐唔穩,向前跌……雙手按住左地板,我起身拉住佢腰,維持後入既POSE,佢上身向住地板,下身就貼住我,比我繼續啪啪聲咁深插,V一路震音叫床,一路呼喊:「唔要咁快!唔要咁快……呀……唔好咁快……」一路提一D只會有反效果既請求,一路承受肉棒強烈撞擊既V終於忍唔住,開口求我:「主人快D射比我啦……」

   我冷笑左聲:「射咩野……岩岩開始咋……」V嚇左聲,繼而又係一輪急插中到達高潮。插左八九個字,我拉返V去另一邊床沿,推佢上身趴落床,一直用後入式去推佢,但速度放慢左,無他,只係因為我抽左本身束西褲既皮帶出黎,反綁V既雙手係佢背後:「淫奴,綁住你,睇你走去邊,縮去邊!」V察覺到,但已經無氣表示意見,口入面仍然只係不斷咁叫同抖大氣,我一路佯怒咁鬧V:「主人插你,你可以縮嫁咩?頭先係廁所縮乜野?縮乜野?下!」

  V左邊大腿比我抬左上床邊,右腳仍然點地,上身貼住床上,雙手被皮帶反綁住係PAT PAT上方,中意黑絲既我,仲特登係綁皮帶時,幫V左腳著返好黑絲,成個畫面好SM FEEL,好淫,睇到我好興奮……按實V既PAT PAT就不停推,不停插……推到佢企唔穩,成個POST崩潰左,已經係靠我用手扯住佢被反扣既雙手既插先維持到,但就算係咁,我仍然無打算放過V,因為今日佢係性奴,我講明要比佢體驗下做奴既滋味,完全唔會有人情講,只可以承受主人既蹂躪(雖然我唔係重S,對比起玩尿玩後門,應該係輕騎好多)我托起V兩隻腳上晒床,繼續騎上去佢PAT PAT到插。最後見到V真係就死咁,我心入面都知自己應該有耐都射唔出,因為短時間內起四次機,好難出到,所以都放過左V,幫佢鬆返皮帶,拎紙巾幫佢抹下汗,一路問佢:「你點呀?」

  V雙眼放空咁,方向係向住我,但又唔似望住我,只係微微咁搖頭,嘴仔開住不停換氣,一句說話都講唔到,我幫佢抹好身之後,望住一副「比人插死」側臥係床上既V,又問多次:「好D未?」V雙眼望住天花板,開始聚焦到,望向我:「頭先真係就死,真係插死,插壞左咁……」
我:(笑住)咁你中唔中意?
V:(點點頭)中意……
我:你中意做學生定性奴多D?
V:……性奴
我:都話你M底嫁啦
V:係你S咋嘛……
我:你唔受,點會做性奴,我又點S到你呀
V:……(唔夠講,只笑不答話)

  我地又沖多次身,幫V換返好衫之後,大家改變計劃,本身係打算夜晚出去食餐飯,再返房繼續做,但鑑於第4Q未完,V已經腳步浮浮咁行唔穩路,都放過佢今晚,直接CHECK OUT左,去左慢慢食DINNER,再食下甜品,散下步咁完左呢次V既第一次性奴體驗

  自呢次之後,我已經好少再對V自稱「教練」,佢每日都係叫我「主人」,而我亦開始變本加厲咁比越黎越多TEST佢完成,越黎越多命令式既要求逼佢做,礙於性奴既身分,V遵從M既本性,亦都一一咁照做……一切似乎都如V所講咁,返唔到轉頭……

引用:
原帖由 dragonbone 於 2020-12-4 15:08 發表




大家玩法唔同遮。其實我好少床上既要求,但當然唔等如我唔玩啦,即師兄如果都係工作至上會有共嗚。
男人做野,如果女生係身邊,佢地會好鐘意係我地忙緊時玩呢樣果樣,例如我地有電話傾,佢地被動開都好,會好衰衰地忽然玩除褲, ...
哈,佢地對你做既事,反而係我對佢地做既事
我地角色調換左

上一頁下一頁
發新話題
NordVPN
前往最後回覆