打印

Late Breaking News!! - 京之舞孃 - OCTOBER show news

收藏  |  訂閱
24  5.4k

Late Breaking News!! - 京之舞孃 - OCTOBER show news

I am already looking forward to the October show (after having watched the current Sep show and was horrified by the quality ..).

I heard news that at least the following 3 star dancers are going to be there:

相崎琴音(Kotone Aisaki) - she is a very famous AV star and she is VERY beautiful. I think she just started dancing for Rockza and this is surely her first time in Macau!
成瀬美穂
(Naruse Miho) - she was an AV star, not sure if she had retired or not. A regular with Rockza and I think she had danced in Macau before
仙葉 由季 (Senba Yuki) - the popular and famous professional dancer. She was dancing in Macau in the June show, and her dance was super.

I am trying to confirm the above, and also trying to find out who are the remaining 2 / 3 lead dancers. I will update here as soon as I have new information.

Stay Tuned.

[ 本帖最後由 tux1 於 2008-9-28 11:54 PM 編輯 ]

之前因為想知9月個show有咩女優,所以成日「捕」住Rockza個官網,竟然見到相崎琴音個名﹙師兄,你中了,佢係初演嘅﹚,雖然唔覺得太驚訝,因為佢都已經有無碼片﹙小澤瑪利亞個情況都係咁上下﹚,但就心諗:佢會唔會又係下個月就過澳門表演下呢?點知真係過嚟!佢的確係一個好靚嘅女優,雖然身材唔算好突出,但都算合格,最緊要係個樣好得,到時佢表演果陣大家記住多d同佢作眼神交流。

不過講開又講,似乎Roclza都好睇重澳門呢邊市場,似乎次次都有一至兩位明星過嚟,而家甚至一有女優喺日本初演之後就到澳門,諗起都開心!

tux1師兄,期待你更多嘅情報!究竟其他嘅表演者係邊幾位呢……唔知會唔會又有伊澤千夏呢?因為見到佢將會同仙葉由季同期﹙但係日子係21/9-10/10喎……﹚演出嘅。

[ 本帖最後由 GOVG 於 2008-9-18 02:17 AM 編輯 ]

回覆 1# 的帖子

C-hing, thanks for the info, looking forward to it
regarding the translation of your report of the last show of August, I have combined the 3-part I have completed so far, may be C-hing you should open a new topic to post it so as to attract more C-hing to read it as the "warming up" for the upcoming October show:

Rockza Show - 8 月 11 號 - 9 月 10 號   最後一場 report Part 1
時間: 9 月 10 號,11:30pm

依個係本月最後0既一場 show。一班舞蹈演出者:Sora、Haruki、Hiro、Rin、Haneda 同埋 Maria,總數合計跳0左 186 場,而今晚依場係謝幕0既一場。

今晚算有幾多觀眾但我仍然有 d  失望,因為我預計應該有更多人。其實有好多人都知道今晚係 last 一場,不過我估要求人0地星期三晚 11:30pm 0黎睇 show 似乎有 d 過分。無論如何我數到大約有 50-60 個觀眾出席,當中好多師兄係再一次0黎,而我同某 d 師兄之前亦傾過計。今晚有 3 個日本 fans 帶0左 d 寫住每一個 dancer 0既名0既紙板0黎,其中一個仲坐0左0係後便準備為 d dancers 最後一次歡呼喝采。我同佢0地打招呼(因為大家之前一齊睇0左幾次 show 所以佢0地識得我) 又讚佢0地0既"準備"充足。
之後我返回我喜愛0既前排座位熱切咁期待住睇最後一次0既演出 (同時亦帶住沈重0既心情等待睇我最喜愛0既 dancer 最後一次表演。)

個 show 照例準時開始, 由 Sora、Rin、Haruki 同埋 4 個 back dancers 演出鼓舞。今晚佢0地所有人似乎表演得額外起勁。Haruki 笑得興高采烈 (我認為比佢平時笑得更開心,可能我一向見慣佢笑,所以要更加留神先肯定到佢真係笑得更開心),Sora 同埋 Rin 亦都滿面笑容。佢0地演出得非常好!!  10/10

接住到 Sora 0既 solo 演出,佢亦都笑得比平時更開心。我估係因為佢放鬆0左心情,所以表演得不單更好而且無任何出錯。佢每一節0既演出都有鼓掌聲,而完成0左佢表演0既一部分時鼓掌聲更勁,相信係由我0係八月開始睇依個 show 到宜家最勁0既一次鼓掌聲,依 part 我俾  10/10

接住到 Haruki。我有幾 like 依 part 已經唔使再講 (個人偏愛),我承認當時我遊緊魂,因為當佢表演緊0既時間我清楚明白到依次係我最後一次睇到佢表演,我個心一沈.... 但係佢仍然表演出眾同埋以佢性感誘惑0既眼神表情最後一次扣緊每一個觀眾目光視線。當佢演出部分完成時,全場掌聲雷動 (而我個心亦沈到最底....),同樣地依 part 我俾   10/10

跟住到間場一段:第一節係由 Maria、Sora 同埋 Rin 表演,非常精彩。其間我第一次察覺到 Maria 0既髮型似乎有少少唔同0左,唔知有無其他師兄注意到。無論如何 Rin 亦都笑得比平時更開心,Maria 亦都有笑,Sora 都有。接住一節係由 Haneda 同埋 Hiro 用慢歌做背景0既表演。我留意到當 Hiro 見到 Maria 時笑0左下 (我估係因為可能佢都察覺到 Maria 改變0左髮型?) 見到 d dancers 自己本人都樂在其中我覺得好正!慢歌依 part 過程流暢,接住就到由 Rin 首先出場0既快歌部分,跟住到 Sora,最後到 Maria。不論跳舞同音樂都好出色,而 3 位 dancers 亦時常露出笑容。最後到由 HIro、Rin 同埋 Haneda 表演0既第四節,依 part 無咩好講,Haneda 首先離開舞臺跟住到 Rin,剩返 Hiro 一個0黎表演 solo   10/10

Hiro 開始佢 solo 0既部分,佢一向比較 cool 較少笑容,但依次佢笑得比平時多好多。0係用快歌做背景0既第二節,佢滿面笑容咁不斷望向四週觀眾 (雖然佢認得我已經有一段時間,佢從來都無向我打招呼但奇怪地依次佢竟然向我點頭同微笑),我"直豎拇指"向佢示意鼓勵,佢笑得更開心。佢 solo 依部分以 Hiro 企0係舞臺較後中間位置、向觀眾報以我從未見過0既最漂亮笑容作結束,全場掌聲鼓勵    10/10

之後到 Rin。一個日本觀眾 ( 3 個日本 fans 其中一個,佢係 Rin 死硬派 fans) 坐0係第一排右邊鼓掌,我聽到後面亦有人鼓掌但唔肯定係唔係其他日本觀眾。Anyway,雖然用慢歌做背景但我一直都喜歡依部分,其實依部分難度幾高 Rin 亦表演得超水準,其間我留意到當佢一路望向四週觀眾時多0左好多微笑。我知道好多人喜歡佢,我想佢應該認得好多熟悉0既面孔。當 Rin 望向四週時,我以微笑同點頭向佢示意,Rin 同樣地報以笑容。依部分以插入 Haneda 出場作結束,之前有提到因為 Haneda 出場太快令觀眾無0左鼓掌位,但果位 Rin 0既死硬派 fans 鼓掌,當 Rin 企起身行返去後臺時我照樣鼓掌,雖然可能太細聲佢未必聽到....    10/10

聽講仙葉由季好似就黎退休 唔dance la

引用:
原帖由 GOVG 於 2008-9-18 02:03 AM 發表 查看引用來源
之前因為想知9月個show有咩女優,所以成日「捕」住Rockza個官網,竟然見到相崎琴音個名﹙師兄,你中了,佢係初演嘅﹚,雖然唔覺得太驚訝,因為佢都已經有無碼片﹙小澤瑪利亞個情況都係咁上下﹚,但就心諗:佢會 ...
I am not sure but I am also desperately trying to find out.

I don't think Izawa will be coming coming at least not in the near future.

回覆 3# 的帖子

Thanks for your super effort! I will re-open a brand new thread for the translation and put them all into 1 post to give all the C-hings a read of the excellent show. I still cannot forget this show even though it is a week after the final show.

This show surely has captured many people's heart, and Rockza and all the dancers deserve all the credits they can get.

我好鐘意相崎琴音架 ...
快d黎喇 ... baby :smile_47:

引用:
原帖由 c米高 於 2008-9-18 10:39 PM 發表 查看引用來源
我好鐘意相崎琴音架 ...
快d黎喇 ... baby :smile_47:  
I still need to confirm if it is true that she is coming. Stay tuned. (and save money to go and watch her a few times if she indeed is coming)

My friend when to the August show and got Maria signatures and all others

and even got her cell phones lol

This is truely cool!

引用:
原帖由 rogerwtf 於 2008-9-19 12:01 AM 發表 查看引用來源
My friend when to the August show and got Maria signatures and all others

and even got her cell phones lol

This is truely cool!
Hmm.. I don't think the dancers are allowed to give out their cell phone numbers .... May be just local Macau phone numbers right? (meaning now they are of no use) ....

前往最後回覆